Соцмережа LinkedIn “викатила” оновлення семантичного пошуку, яке допомагає знаходити ще релевантніший і точніший контент.
Платформа тепер може розпізнавати не тільки ключові слова, а й інтерпретувати загальний зміст запитів. Це оновлення покращує результати пошуку, навіть якщо публікації не містять усіх запитуваних слів.
Як пояснює LinkedIn:
«Проаналізувавши наші можливості, ми побачили, що могли б покращити результати пошуку контенту для складних запитів. Іноді ми не знаходили жодних публікацій, оскільки вони не містили всіх ключових слів із запиту, або ж знаходили публікації, які містили всі ключові слова, але не відповідали на запитання через відсутність концептуального розуміння запиту. Проте наш аналіз показав, що в нашому індексі пошуку часто були публікації, які могли б дати правильну відповідь, навіть якщо вони не містили всіх ключових слів із запиту. Це спонукало нас впровадити можливість семантичного пошуку в нашій системі пошуку контенту.»
Завдяки новій функції користувачі можуть оперативніше знаходити необхідну, релевантну інформацію і покращує їхній досвід взаємодії з платформою.
Це вдосконалення також дозволяє краще розуміти контекст введених запитів та підвищує загальну продуктивність пошуку на платформі.
Джерело: https://www.linkedin.com/blog.